På våran lilla gård, Sirsekulla finns det höns av raserna Dvärg Kochin, Dvärg Wyandotte & Japansk Jumbo vaktel samt Minifår, kaniner, hundar och en katt =)

Ni hittar oss i Småland mellan Växjö & Älmhult, i Gottåsa.

fredag 29 mars 2013

Fynd !

 Igår va jag på invigningen av IKEA FYND och fyndade dom här snygga tyg lågorna =) 19:- styck ! Min expedithylla/tv bänk blev som en helt ny möbel och man slipper at se alla sladdar som hänger ner, plus att massa hundhår samlades i facken längst ner. Ja, jag tycker det är jätte fint och nu älskar jag min expedithylla igen =) Förutom dom här tyg lådorna fyndade jag massor av annat ! ljuslyktor, porslin och massa "bra att ha " rekommendera er verkligen att åka dit, dock finns bara butiken i Älmhult..


Lila & Gult passade oxå väldigt bra ihop =)


 Och min tomat har oxå börjat växa ! Det ska bli spännande det här att se om jag lyckas odla några grönsaker =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar