På våran lilla gård, Sirsekulla finns det höns av raserna Dvärg Kochin, Dvärg Wyandotte & Japansk Jumbo vaktel samt Minifår, kaniner, hundar och en katt =)

Ni hittar oss i Småland mellan Växjö & Älmhult, i Gottåsa.

onsdag 27 mars 2013

Lilla Blå

Bjuder på ett kort på Lilla Blå =) hon är så söt och go.

Sen får ni även en bild på mina fina påskbukett, jag bara älskar tulpaner ! Och rosa & gult ihop va faktiskt väldigt fint !





I morgon ska jag åka till IKEA och fynda ! Dom öppnar en fyndavdelning där dom säljer ut allt från de "gamla" sortimenten. Det ska bli riktigt kul, men det lär väl vara fullt av folk.. Sedan ska jag in till MAXI med barnen där alla utklädda barn får ett påskägg med godis, och efter det ska dom få gå lite "påsk kärring" och sedan åker jag till jobbet för att jobba natt.

Ikväll har jag valpkurs igen, vi blev en grupp på 8 valpar och det ska bli mycket spännande att följa hundarna och deras ägare.

Efter påsk, ska jag åka och hälsa på "mina" dvärg Kochin och sedan ska jag åka till en nyfunnen vän och titta på hennes vaktlar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar